Ingestia de cantitati mari de cafeina in cursul sarcinii - asociata cu afectarea cresterii in lungime a fatului
26 mai 2010 —in revista American Journal of Clinical Nutrition din aprilie 2010 a aparut un studiu care arata ca ingestia de cantitati mari de cafeina pe zi ...
continuare
Alaptatul la san pana la 4 luni - o protectie reala fata de infectiile respiratorii si digestive
21 Iunie 2010 — alaptatul exclusiv la san pare sa scada riscul de infectii la sugar, arata o prima faza a unui studiu efectuat la centrul medical Erasmus din Rotterdam efectuat pe ...
continuare
14 Iunie 2010 - Consumul de cereale integrale scade riscul de diabet zaharat tip 2
Un studiu ( Health Professionals Follow-up Study the Nurses' Health Study (NHS) I and II) publicat in Archives of Internal Medicine arata ...